Opis produktu
Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa
Opis:Klasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km). Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do najgorszej (F). Hałas zewnętrzny toczenia opon Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii. Dunlop SP LT 60 jest oponą o udoskonalonych właściwościach zimowych, bez kompromisu, jeśli chodzi o komfort jazdy. Pracując nad oponą SP LT 60, inżynierowie Dunlopa przenieśli swoją fachową wiedzą i umiejętności zdobyte przy oponach do samochodów osobowych na opony do samochodów ciężarowych i furgonetek. Wynikiem ich prac jest opona kierunkowa ze specjalnymi lamelkami, które zapewniają lepsze właściwości jezdne na śniegu, w błocie i na mokrej nawierzchni, przy czym komfort jazdy i hałas jest porównywalny z wrażeniami z samochodu osobowego. Korzyści i specyfikacja techniczna: Specjalny system osadzenia obręczy. Wzmacnia ścisły kontakt opony z obręczą, zapewniając maksymalną kontrolę i odczuwanie precyzyjniejszej sterowności. Podobnie jak Twoja ręka na uchwycie kierownicy rozwiązanie to zapewnia zwiększona kontrolę i wspaniałe wyczucie nawierzchni.
|