Opis produktu
Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa
Klasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km). Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do najgorszej (F). Hałas zewnętrzny toczenia opon Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii. Opis: Opona Dunlop SP Sport A1 A/S o asymetrycznej rzeźbie bieżnika oraz specjalną sekwencją nacięć zarówno w środku jak i na zewnątrz, zapewnia lepsze panowanie nad pojazdem, a także wysoką odporność na poślizg hydrodynamiczny oraz zminimalizowany poziom hałasu zarówno dla kierowcy jak i pasażerów. Różna gęstość lamelek pomiędzy wewnętrznym a zewnętrznym barkiem opony daje modelowi SP Sport 01 A/S lepsze parametry jezdne na śniegu przy jednoczesnym zachowaniu dobrych parametrów na suche nawierzchni. Korzyści i specyfikacja techniczna: Asymetryczny wzór bieżnika Zapewnia lepszą odporność na aquaplaning. Ciągłe żebro centralne przyczynia się do zwiększenia stabilności i dokładności w kierowaniu. Asymetryczne rozłożenie rowków poprawia przyczepność na nawierzchniach mokrych i suchych.
Podwójne Łopatki Wodne są systemem odprowadzenia wody bez turbulencji i zawirowań, opartym na zasadzie turbiny.
Wzmacnia ścisły kontakt opony z obręczą, zapewniając maksymalną kontrolę i odczuwanie precyzyjniejszej sterowności. Podobnie jak Twoja ręka na uchwycie kierownicy rozwiązanie to zapewnia zwiększona kontrolę i wspaniałe wyczucie nawierzchni.
bezszwowy Bezszwowa opaska nylonowa. Jest to Hybrydowa Technologia Warstwowa gwarantująca redukcję odkształceń opony podczas jazdy z dużą prędkością.
suchych i mokrych. MFS - Ochraniacz Felgi Technologia Dunlop MFS jest rozwiązaniem służącym ochronie felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i jest umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi, tworząc w ten sposób strefę buforową.
Zapewnia dalszą jazdę na oponie, w której nie ma już powietrza. Opatentowana konstrukcja opony Dunlop RunOnFlat minimalizuje ugięcie i ryzyko oddzielenia się opony od obręczy. Nawet jeżeli opona Dunlop RunOnFlat jest już zupełnie pozbawiona powietrza, oferujemy Ci dalszą, normalną jazdę na odległości do 80 kilometrów przy prędkości nieprzekraczającej 80 km/h. * Opcja dostępna w wybranych rozmiarach. |
--== UWAGA ==--
TYLKO U NAS, PRZY ZAKUPIE MIN. 4 SZTUK OPON DUNLOP WYJĄTKOWA KARTA
DUNLOP SPORT CLUB
> GRATIS <
Posiadanie karty gwarantuje:
Całodobową darmową pomoc drogową w Polsce i Europie po ewentualnym uszkodzeniu opony Dunlop.
TYLKO U NAS, PRZY ZAKUPIE MIN. 4 SZTUK OPON DUNLOP WYJĄTKOWA KARTA
DUNLOP SPORT CLUB
> GRATIS <
Posiadanie karty gwarantuje:
Całodobową darmową pomoc drogową w Polsce i Europie po ewentualnym uszkodzeniu opony Dunlop.