Ta strona używa COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie COOKIES zgodnie z preferencjami przeglądarki. Więcej informacji w polityce COOKIES. ZAMKNIJ I NIE POKAZUJ WIĘCEJ
mtop_1mtop_2mtop_3mtop_4mtop_5mtop_6
AutoOpony.eu - gwarancja szybkiej dostawy
ttop_1ttop_2ttop_3ttop_4
Konfigurator Alcar FUP

PRIMACY HP

225/45 R17 91 W

Kod producenta: 592471
Marka opony Michelin
Przeznaczenie letnie
Typ pojazdu osobowy
Rozmiar 225/45 R17
Indeks ładowności 91 (do 615 kg na oponę)
Indeks prędkości W (do 270 km/h)
Gwarancja 10 lat od daty produkcji
warunki gwarancji
   
dodatkowe informacje producenta MO
zamowtop
cena katalogowa rabat cena sprzedaży czas dostawy dot/rok
596.00 zł
23.85 %
453.87 zł
5-6 dni
596.00 zł
22.96 %
459.17 zł
2-3 dni

Opis produktu

Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa
1 Klasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km).

Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania
2 Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do najgorszej (F).

Hałas zewnętrzny toczenia opon
3 Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii.
Przeznaczona do samochodów wysokiej klasy i wytrawnych kierowców.

Opis:

Michelin Primacy HP to najpopularniejsza gama opon wysokich osiągów wśród producentów samochodów; jej trwałość została podwyższona o 25%, a droga hamowania na mokrej nawierzchni skrócona!

Stworzone przy użyciu metod stosowanych w niezwykle wymagających i podlegających ciągłym zmianom sportach motorowych. Dział badań Michelin opracował Michelin Primacy HP, stawiając sobie bardzo ambitny cel – dostarczenie najlepszej komfortowej opony o wysokich osiągach.

Korzyści:

Dzięki zastosowaniu 3 głównych innowacji, inżynierowie Michelin zdołali zrealizować wyzwania:

ASM
  • Nowatorski proces badawczy opracowany dla nowej MICHELIN Primacy HP nazwany ASM: Architektura, Struktura, Materiały - te 3 fundamenty równowagi opony zostały opracowane w taki sposób, aby współdziałały w doskonałej harmonii.

Opytymalna elastyczność
  • Po raz pierwszy zastosowano sztywną, a zarazem odkształcalną strukturę, która zapewnia nowej oponie Michelin Primacy HP maksymalną powierzchnię styku z podłożem, a elastyczny bieżnik optymalną pracę na nawierzchni.

ElastoSPORT zaczerpnięty z gamy opon sportowych
  • Zaawansowana mieszanka gumowa zastosowana w bieżniku, będąca połączeniem Full Silica (krzemionka) oraz Elasto-Sport (specjalny elastomer).

Rezultat: żadnych kompromisów – osiągi zrównoważone w 100%

Specyfikacja techniczna:

Dłuższa żywotność opony
  • Opona MICHELIN Primacy HP jest średnio o 25% trwalsza od produktów głównych konkurentów. Dzięki zastosowaniu nowych materiałów oraz uzyskaniu jednolitej przyczepności na całym obszarze styku opony z nawierzchnią, bieżnik opony ulega bardzo równomiernemu zużyciu, co pozwala na wydajniejsze wykorzystanie gumy i przedłużenie żywotności opony.

Bezpieczeństwo na mokrej drodze
  • Do 2 metrów krótsza droga hamowania na śliskiej nawierzchni. Krótsza droga hamowania wymaga przede wszystkim większej powierzchni styku opony z podłożem (A), a następnie równie mocnej przyczepności każdego milimetra gumy (S), aby wytworzyć jednolitą siłę hamowania (M). A – maksymalny obszar styku opony z podłożem (optymalna elastyczność), S – jednolita struktura (optymalna elastyczność) – centralne żebro z rowkami, M – zrównoważona mieszanka Elasto-Sport i gumy na bazie krzemionki Full Silica.
  • Idealna trajektoria toru jazdy bez względu na sytuację. Zachowanie idealnej trajektorii toru jazdy wymaga przełamania filmu wodnego przez oponę (S), następnie wytworzenia przez nią obszaru kontaktu z nawierzchnią (A) i lepszej przyczepności (M). A – większa powierzchnia styku opony z podłożem (optymalna elastyczność), S – bieżnik o dużej sztywności (optymalna elastyczność), M – zrównoważona mieszanka Elasto-Sport i gumy na bazie krzemionki Full Silica.

Atesty techniczne

Nowa opona Primacy HP uzyskała już homologacje Peugeot, Volvo, Audi, Ford, BMW, Citroën, Honda, Hyundai, Mercedes, Renault, Toyota i Volkswagen.
felgikonfig

Zobacz także

Dunlop SP Sport 01A * ROF 225/45 R17 91Y 471.58
Pirelli P Zero (2007) 225/45 R17 94Y 420.11
Michelin PRIMACY HP 225/45 R17 91W 453.87
Dunlop SP Sport 01A * ROF 225/45 R17 91V 492.00
Bridgestone ER300 225/45 R17 91W 459.45
Goodyear Excellence ROF MO MFS 225/45 R17 91W 457.70
Pirelli P Zero (2007) 225/45 R17 94Y 423.94
Michelin PRIMACY 3 225/45 R17 94W 426.63

Zadaj pytanie obsłudze sklepu

Imię i Nazwisko:
Adres e-mail:
Telefon (opcjonalnie):
Treść pytania:
Przepisz treść obrazka:
 
  • (zobacz). Zapoznałem się z treścią Polityki prywatności (zobacz)

Przed wysłaniem nam swoich danych, koniecznie zapoznaj się z Polityką Prywatności, w której znajdziesz informacje o administratorze Twoich danych osobowych, Twoich prawach, w jakim celu przetwarzane są Twoje dane, przez jaki okres, kim są odbiorcy Twoich danych oraz wszelkie inne informacje, które dotyczą ochrony Twoich danych osobowych.
btl