Opis produktu
Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa
Klasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km). Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do najgorszej (F). Hałas zewnętrzny toczenia opon Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii. VREDESTEIN COMTRAC 2 ALL SEASON Opony całoroczne najwyższej klasy przeznaczone do aut dostawczych. Jedne z najlepszych na rynku. Swoją premierę miały w 2017 roku. Nowa konstrukcja zapewnia jeszcze większą sztywność, a także uwzględnia szersze rowki podłużne i przy otwartej krawędzi. Ponadto nowa mieszanka bieżnika z krzemionką zapewniazmniejszenie strat energii. Wyniki tych zmian są widoczne w praktyce: opona całoroczna Vredestein Comtrac 2 All Season charakteryzuje się o około 12m krótszą drogą hamowania na mokrych nawierzchniach przy prędkości 80 km/h w porównaniu z równie imponującymi osiągami jej poprzedniczki. Nowy model zapewnia także o 10% większą stabilność podczas jazdy z dużym obciążeniem i 5% zmniejszenie oporu toczenia. Opona Vredestein Comtrac 2 znacznie podnosi poprzeczkę dla opon całorocznych w segmencie samochodów dostawczych i lekkich samochodów ciężarowych. Pomimo bardzo wysokiej jakości jest również wyjątkowo atrakcyjna cenowo w porównaniu do konkurencyjnych modeli Premium. |