Opis produktu
Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa
Klasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km). Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do najgorszej (F). Hałas zewnętrzny toczenia opon Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii. VREDESTEIN ULTRAC SATIN Holenderskie opony klasy premium przeznaczone do aut osobowych o wysokich osiągach. Bardzo popularne między innymi w Niemczech. Vredestein Ultrac Satin pojawił się na rynku w 2016 roku. Cechuje się bardzo zaawansowaną technologicznie mieszanką gumy. Jej podstawowe walory to niski opór toczenia i bardzo krótka droga hamowania zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni. To wszystko przekłada się na niższe zużycie paliwa. Wzór bieżnika opon został zaprojektowany przez Włochów z Giugiaro Design. Dzięki temu opony wyglądają atrakcyjnie, sportowo i nowocześnie. Nowy kształt lameli zapewnia niezawodną kontrolę i przyczepność podczas jazdy. Opony Vredestein Ultrac Satin to bezkompromisowa jakość za rozsądne pieniądze. |