Opis produktu
Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa
Innowacja łączy się z wyglądemKlasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km). Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do najgorszej (F). Hałas zewnętrzny toczenia opon Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii. Opis: Opona Vredestein Ultrac Sessanta to najnowszy as w najwyższym segmencie opon UHP. Sessanta jest oparta na zaletach serii Ultrac, a nawet została jeszcze bardziej zoptymalizowana, aby zapewnić bardzo dobre właściwości jezdne i charakterystykę prowadzenia pojazdu. Giugiaro Design wyposażył oponę Ultrac Sessanta w innowacyjny wygląd o wzorze linii wyraźnie świadczącej, że osiągi są najważniejsze. Nazwa Sessanta ma związek z sześćdziesięcioletnią obecnością Vredesteina w Enschede. W podziękowaniu za wyjątkową współpracę Vredesteina z Giugiaro Design, liczba "sześćdziesiąt" będzie zapisana po włosku: sessanta. Parametryczny wygląd - od deski kreślarskiej do półek sklepowych. Ultrac Sessanta jest projektowana z zachowaniem wszystkich parametrów. Oznacza to, że konstrukcja bieżnika, kształt i kontury są zoptymalizowane dla każdego rozmiaru przy użyciu wzorów matematycznych opartych na parametrach projektowych. Dlatego każdy rozmiar opony Ultrac Sessanta zapewnia maksymalną jakość. Korzyści i specyfikacja techniczna: Nowatorski projekt i wyszukany wzór bieżnika.
Projekt parametryczny.
Mieszanka HTTC (Handling Tuned Tread Compound).
System HTS (Handling Tuned Sidewall) z solidnymi zewnętrznymi barkami i wzmocnionymi ściankami bocznymi
Dwuwarstwowy karkas ze sztucznego jedwabiu zapewnia stabilność i wzmocnienie w trakcie użytkowania
|