Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa

Klasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km).
Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania

Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do najgorszej (F).
Hałas zewnętrzny toczenia opon

Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii.
Większe osiągi i komfort. Przybywają do Ciebie.
Opis:Przedstawiając nową C.Drive, oponę testowaną na całym świecie, Yokohama przedstawia bogactwo jej zaawansowanej oponiarskiej technologii, dostarczając znakomitą przyczepność w każdych warunkach.
Korzyści:Oprócz dynamicznych osiągów, jedną z głównych zalet C.Drive jest „Nieustający komfort”, cecha charakterystyczna wypracowana w celu zapewnienia stałego i wyrafinowanego poczucia pewności, które będzie trwało przez cały czas użytkowania opony.
Nawet w deszczu, C.Drive zapewnia pewność „dobrego obucia”, które czyni jazdę z rodziną do domu przyjemną i pewną.
Pełną przyjemność z jazdy zapewnia wolność od wszelkich obaw podczas pokonywania niesprzyjających warunków jazdy. C.Drive bierze mokre nawierzchnie okrakiem, dzięki znakomitej przyczepności na mokrym oraz odporności na aquaplaning.
Specyfikacja techniczna:- Rzucające się w oczy cztery szerokie rowki obwodowe i rowki poprzeczne są w stanie wyrzucić wodę przy dużych prędkościach.
- Zaawansowana, opatentowana mieszanka bieżnika została specjalnie sformułowana w celu maksymalizacji jej elastyczności a więc zwiększenia przyczepności w warunkach, kiedy wymagana jest najbardziej. Drobne nierówności drogi powodują mikrodeformacje gumy bieżnika zwiększając powierzchnię kontaktu: ten mechanizm zapewnia, że opona odznacza się znakomitą przyczepnością na mokrej i suchej nawierzchni. Za doskonałością tej mieszanki stoi zupełnie nowy super elastyczny polimer który jest kombinacją z Zerumą Yokohamy - oryginalnym czynnikiem dystrybującym krzem.